آرمه پارسیان | شرکت خدمات درمانی آرمه پارسیان

ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی و زیبایی با نازلترین قیمت

آرمه پارسیان | شرکت خدمات درمانی آرمه پارسیان

ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی و زیبایی با نازلترین قیمت

آرمه پارسیان |  شرکت خدمات درمانی آرمه پارسیان


بایگانی
  • ۰
  • ۰

حضور آرمه پارسیان در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ 2019

نمایشگاه الکامپ 2019


نمایشگاه الکامپ از بزرگترین رویدادهای تجاری است که هرساله با حضور گسترده و روزافزون مدیران در زمینه های مختلف زیر برگزار می شود:

 

تولید

کامپیوتر و فناوری اطلاعات

خدمات صنایع الکترونیک

 

نمایشگاه الکامپ 2019 هر ساله با مذاکرات و تبادل نظرهای مربوط به حوزه ها ، آخرین دستاوردها در حوزه سخت افزار و نرم افزار را برای عموم مردم ارائه می دهد. امسال هم بیست و پنجمین نمایشگاه کامپیوتر و تجارت الکترونیک در روز پنجشنبه 27 تیرماه با تدابیر چشمگیر نظام صنفی و بالارفتن کیفیت نسبت به سالیان گذشته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی افتتاح شد. در روز جمعه 28 تیرماه، نمایشگاه با حضور جناب آقای جهرمی و وزیر محترم اطلاعات و ارتباطات مورد بازدید قرار گرفت. این نمایشگاه تا پایان روز یکشنبه 30 تیرماه ادامه خواهد داشت.

چه سازمان ها و شرکت هایی در نمایشگاه الکامپ 2019 حضور داشته اند؟


در سال 98 الکامپ جزء یکی از برترین سال های خود را تجربه نموده است. 480 استارتاپ در این نمایشگاه ثبت نام نموده اند. امسال نمایشگاه چندین غرفه جذاب و پرشکوه داشت که در میان آنها می توان غرفه توسکا اشاره کرد. در این غرفه می توان به حضور آرمه پارسیان، دهکده هوشمند ، فی ناب ، کافه گیم ، دارکوب اشاره نمود . این غرفه واقع در سالن 27 نمایشگاه واقع شده است. شرکت آرمه پارسیان با حضور خود و ارائه کارت های سلامت آرمه توانسته است با بهره گیری از اطلاعات روز و شناساندن نیازهای مشتری ها بصورت موفقیت آمیز عمل نماید.


اتفاقات مهم آرمه پارسیان درنمایشگاه الکامپ 2019


نمایشگاه الکامپ 2019 با حضور رسانه های خبری متعددی همراه بوده است و پوشش خبری توسکا از جمله آرمه پارسیان نیز جزء این دسته محسوب می شود. شرکت آرمه پارسیان با هدف خدمات دندانپزشکی و زیبایی و ارائه این خدمات به سراسر کشور خدمت متقاضیان این امر در نمایشگاه الکامپ 2019 قادر بود تا حضور موفقی را برای خود رقم بزند. شرکت آرمه پارسیان تأثیر بسیار خوبی را بر عموم افراد گذاشت. حضور و استقبال از این غرفه کم نظیر بود. ده ها هزار نفر از مردمان حتی از شهرهای کوچک و بزرگ اطراف تهران برای بازدید به تهران آمده بودند که این خود افتخاری عالی برای آرمه پارسیان محسوب می شود.


چه غرفه‌ هایی در الکامپ 2019 دیدنی و جذاب بود؟


یکی از غرفه هایی که نظر مردم را به خود جلب کرده بود، غرفه سهمانه بود. این غرفه با ارائه مسابقه سهام مجازی غوغایی برپا کرده بود. افراد می توانستند حتی در خارج از نمایشگاه در این مسابقه شرکت کنند. این مسابقه 15 دقیقه زمان می برد که افراد در این مدت طبق اخبار های اعلام شده باید سهامی را خرید و فروش می کردند. مسابقه هیجان انگیز و نفس بری است چون در روزهای بعدی نمایشگاه افراد مطلع تری شرکت می کردند و شرایط مسابقه سخت تر می شد.

غرفه های استارتاپ هم در یک فضا بصورت یکپارچه کنار هم بودند که هر کدام از جذابیت خاص و منحصر بفرد خودشان برخوردار بودند.
  • ۹۸/۰۴/۳۰
  • armeh parsian

نمایشگاه الکامپ 2019

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی